KALİTE POLİTİKAMIZ
Üyelerimizin gelişimini ve memnuniyetini arttırmayı,
Biga’da sürdürülebilir iş yaşamı ve girişimcilik ortamı oluşturmayı,
Paydaşlarımızla ortaklık temelli ve yapıcı ilişkiler kurmayı,
Sürekli gelişen oda sistemlerini kurarak ve işleterek, yenilikçi oda refleksini kazanmayı,
Kalite Yönetim Sistemi bilincini ve iyi yönetim uygulamalarının kurum içinde yerleşmesi için kurumsallaşma faaliyetlerini, standardizasyonunu ve personelini bu yönde eğitmeyi, sürekli gelişmeyi ve üyelerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmayı taahhüt eder.
MALİ POLİTİKAMIZ
PERFORMANS YÖNETİMİ POLİTİKASI
Performans yönetim sistemleri çıktı/sonuç odaklı olmak durumundadır.
Ancak, hizmet sektöründe hizmetin kendisi kadar, nasıl yapıldığı da önemlidir.
Hizmet sektöründe sonuç odaklı olmak yerine, süreç odaklı olmak; hizmet kalitesinin sürdürülebilirliği açısından daha anlamlıdır.
Tüm kurum ve kuruluşlar, benzerlerinden farklılıklar gösterir.
Farklı faaliyetleri olan kurumlarda aynı geleneksel Performans Değerlendirme Sistemi uygulanabilir olmayacaktır.
Performans Değerlendirme Sistemi’nde standart yöntemlerin yerine kurum ve kuruluşların yöntem geliştirmeleri, sistemi maksimum fayda ile kullanılabilir kılacaktır.
Bu amaçla, Oda’mıza özgü yetkinlik ve süreçlerin birlikte ele alındığı bir Performans Değerlendirme Sistemi tasarlanmıştır.
Sistem tasarlanırken;
HABERLEŞME STRATEJİSİ
AMAÇ: Hedef kitle(ler)imize (üyelerimiz, yerel yönetimler, iş çevresi, hükûmet, sivil toplum kuruluşları) söylemek istediklerimizi açık ve anlaşılır olarak özetlememizi ve mesajımızı nasıl ileteceğimizi şekillendirmemizi sağlayacak düzgün, aşamalı bir süreç oluşturmaktır.
UYGULAMA: Odamıza gelen günlük gazetelerden Odamızla doğrudan ve/veya dolaylı ilgisi olan haberlerin birer kopyasının alınarak ve taranarak bilgisayar ortamında arşivlenmesi,
·Oda faaliyetlerinin, odanın çeşitli konularda görüşlerinin, üyelerimizin mesleki faaliyetlerini kolaylaştırıcı bilgilerin ve bölgemizin kültürünü, folklorunu ve değerlerini içeren yazıların yer aldığı eko